ponedjeljak, 30. srpnja 2012.

Tuning - Spuštanje

Ništa ne izgleda bolje nego automobil koji je spušten - uklanjanje velikog prostora između kotača i blatobrana. Na stazama niže je bolje za rukovanje jer pruža bolje prianjanjei stabilnost.

Proizvođači u obzir uzimaju ležeće policajce, neravan kolnik, udobnost putnika i buku pri postavljanju armotizera i opruga.


Većina tvorničkih automobila imaju mekane udobne ovjese kako bi olakšali rukovanje i iskustvo vožnje. Trkači automobili su podešeni prema vozačevom stilu i željama, tako da svaka postavka je drugačija za svaki model automobila.

Ako ste spustili prednji dio svog automobila postavljanjem većih branika nećete biti u mogućnosti mnogo spustiti automobil na ovjesu jer u protivnom će doći do struganja branika o asfalt.

Najčešće pogreške. Čitanjem automobilskim časopisa i kupnjom modificiranog ovjesa koji spušta automobil za 50 mm te očekivati da će biti idealno za vaš automobil je dosta često velika greška. Većina setova su vrlo općeniti te naglašavaju da se mogu postaviti na sve automobile.

Različite težine motora, veličine kotača i težine automobila zahtjevaju različite karakteristike ovjesa. Ako odete prenisko riskirate struganje guma pa čak i oštećenje osovine i mjenjača .


Podešenje visine automobila. Automobili spušteni u pod izgledaju veoma lijepo. Ali imajte na umu da ceste imaju ležeće policajce koji mogu oštetiti donji dio motora i branike. Za standardne cestovne automobile nije preporučljivo ići niže od 35 mm te za nabrijanija kola koja već imaju modificiranui ovjes ne preporučuje se ispod 30 mm. Također trebate uzeti u obzir i veličinu vaših kotača.




2 komentara:

  1. Izgleda super! odmah dajem link stranice mome decku hehe

    Najpovoljnija Autoškola u Osijeku

    OdgovoriIzbriši
  2. Da slažem se sa tekstom, auti izgledaju puno bolje i nabrijanije, izgledaju poput trkaćih auta. automoto dvoboj

    OdgovoriIzbriši