Čak neki proizvođači miješaju pojmove polir pasta i vosak što stvarno dovodi u pitanje njihovu vjerodostojnost. Stavljanje voska prek loše boje samo će pridonijeti trenutnom stanju i neće poboljšati izgled pa se voskiranje koristi samo kao završni sloj poslije poliranja.
Poliranje je nešto što bi trebali učiniti kada završni sloj boje postane hrapav, prljav i izgubi boju. Godine prljavštine i sloja asfalta uz sunce dovode do propadanja površinskog sloja boje.
Kod svakog poliranja vašeg automobila uklanjate mali sloj boje te ako ovaj postupak činite prečesto može doći do uništavanja boje i jedini način popravka je novo farbanje.
Morate utvrditi dali je oštećenje boje iznad ili ispod površine. Nakon pranja automobila prstima prođite preko sumnjive površine. Ako osjetite da je površina glatka, oštećenje je ispod površine, a ako je površina hrapava oštećenje je iznad površine.
Sva oštećenja ispod površine boje se rješavaju poliranje dok se oštećenja iznad površine kao što su šporkica ili bilo što slično se sanira pomoću gline. To je malo duži procec koji će rezultirati velikom razlokom koja se posebno primjećuje na svijetlijim bojama.
Nakon obrade glinom malo pažljivije pregledajte boju - ako još uvijek postoje nepravilnosti, one su ispod površine i treba ih ispolirati.
Kako koristiti polir pastu
Poliranje automobila započinje nanošenjem paste na meku tkaninu i trljanjem kružnim pokretima, koristite dosta paste kako se tkanina nebo osušila. Ako uklanjate ogrebotinu ili nekakvu prljavštinu vodite računa da obuhvatite čitavu površinu sve do svježije boje jer ne želimo da stariji sloj boje bude uočljiv.
Mnoge ogrebotine ključeva, ostatci boja sa drugih automobila i ostala oštećenja mogu biti uklonjeva jednostavnim poliranje. Neka dublja oštećenja nije moguće ukloniti samo poliranjem već prije poliranja treba obaviti brušenje kako bi se dubine tih oštećenja smanjile.
Nema komentara:
Objavi komentar